بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی با قند خون از همودیالیزی

suxiaoying

دیابت علت اصلی ESRD در حال حاضر است. نارسایی کلیوی، که از دیابت هنگامی که در پله وحشتناک منجر شد، دکتر دیالیز توصیه می شود. اما من از قند خون پایین برخی از بیماران پس از دیالیز رنج می برند. این جواب را افزایش می دهد در حال حاضر؟ آیا شما جلوگیری چرا چگونه؟ لطفا توجه داشته باشید. 
چرا شما از بیماران نفروپاتی دیابتی قند خون از همودیالیزی رنج می برند؟ 
یکی از دلایل مایع دیالیز است. مایع دیالیز آسان به منجر به قند خون کمتر از پژوهش است. و به محض اینکه شما به دیالیز می خواهید، بیماران باید این لایحه رژیم غذایی سخت را دنبال کنید. این عامل اصلی است که نمی تواند با مواد غذایی درخواست شما خوردند اگر، گیجی انسولین داده می شود، که همچنین به قند خون منجر شود راضی است. علاوه بر این، آن را تصفیه خون، دیالیز خواهد خون مولکول های کوچک بیرون. در همان زمان، این همچنین می توانید ویتامین و قند و شکر تمیز کردن، مولکول های کوچک به دلیل تعلق دارد.قند را از خون به مقدار زیادی فیلتر شده، من به قند خون منجر شود. 
آیا قند خون شما جلوگیری از هر گونه و دیالیز؟ 
همانطور که در بالا معرفی شده، مایع دیالیز از خروج شکر، سوء تغذیه، قند خون بعد از دیالیز دیالیز است. شما می توانید قند خون از یک عامل از سه در این راه جلوگیری می کند. اول، من استفاده از یک مایع دیالیز قند خون از 1G / L. من به اندازه کافی مواد غذایی مطابق با راهنمایی های یک دکتر در حال حاضر مصرف می کند. سوم، من به قند مکمل. در غیر این صورت، علائم و نشانه های دیالیز نیز درک شود. به طور کلی ضعیف، عرق بیرون می آید، تپش قلب، و گرسنگی را نشان می دهد. این یک حل و فصل می شود گیج کننده در زمان و تشنج مانند است. من احساس می کنم این بد بیرون می آید، شما باید چند اقدامات اجرا شود. 
به طور کلی، قند خون بسیار بدی برای بیمار است. پس از آن برای جلوگیری از قرار دادن توجه به اندازه کافی لازم است. است در معرض دارو در دوره به دیالیز انتخاب خوبی است.امان از عوارض جانبی دیالیز، شما یک اثر خوب است. می خواهم به درک درمان اگر ما، لطفا ارسال یک ایمیل به kidneydiseasetherapy @ yahoo.co.jp. I را بهبود می یابند تا در اسرع وقت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 10 شهريور 1393برچسب:نفروپاتی دیابتی,ساعت13:3توسط xiaoying | |